11 Aralık 2014 Perşembe

8 Ağustos 2013


Kütüphane Günü

Bu gün okulumuzdaki kütüphaneye gittik. Artık her Perşembe günü okul kütüphanesine gidecekmişiz. 

Kütüphaneye gidince, öğretmenimiz bize sepetteki yumuşak oyuncaklardan birer tane seçebileceğimizi söyledi. Hepimiz sırayla birer oyuncak alıp ( ben Aç Tırtıl kitabındaki Tırtıl'ı seçtim), yerdeki resimli halının üzerine oturduk. Kütüphane görevlisi bize *Chicca Chicca Boom Boom adlı kitabı okudu. Bu kitabı biliyorum. Okul açılmadan önce kütüphaneden almıştık. Harflerle ilgili komik bir kitap. Kitap okuması bitince, kütüphanede dolaşıp kitaplara bakabileceğimizi ve birer tane kitap seçebileceğimizi söyledi. Okuma arkadaşlarımızı sepete geri bıraktıktan sonra, kütüphanede bize göre olan kitapların bulunduğu bölümde gezmeye başladık. 

Kitap raflarının üzerinde kocaman yumuşak oyuncaklardan var. Bazı oyuncaklar kitaplardakilere benziyor. Aç Tırtıl, Mickey Fare, Minnie, Fil Dumbo, Aslan Kral'daki Simba... Ben bir tane Prenses kitabı buldum, Efe de Aslan Kral'ı buldu. Öğretmenimize kitaplarımızı gösterince, bizi kütüphane görevlisinin masasının olduğu yere götürdü. Kütüphane görevlisi bize adımızın yazılı olduğu kartları gösterdi. Aldığımız kitapları oraya yazacakmış. Gelecek hafta Perşembe günü kütüphaneye gelirken aldığımız kitabı geri getirmemiz gerekiyormuş.  Kütüphaneyi çok sevdim. Burası annem ve babamla gittiğimiz kütüphaneden daha güzel! Keşke başka günler de gelebilsek!

Ela 


* Chicca Chicca Boom Boom. Bill Martin Jr. ve John Archambault.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder