7 Aralık 2014 Pazar





2 Ağustos,2013



Doğum Günü Sürprizi

Bu gün öğretmenimiz bizi yanına çağırdı ve kardeşimle bana üzerinde Happy Birthday yazan bir bileklik ve bir taç verdi. Vermeden önce taçların üzerine isimlerimizi de yazdı. Sonra arkadaşlarımız bize Happy Birthday şarkısını söylediler. Çok utandım, ama çok da hoşuma gitti. Eve gidene kadar bu taç ile dolaşacağım, herkes görsün! 

Efe





Annenin notu: 

Çocuklar sınıftan kafalarında üzerinde Happy Birthday yazan kağıt taç lar ile çıkınca çok şaşırdım. Heyecandan öyle hızlı konuşuyorlardı ki, ne dediklerini anlayamadım. Öğretmenleri beni görünce, "Doğum günlerinin Temmuz da olduğunu biliyorum, geçti ama okulda da kutlayalım istedik. Herkesin doğum gününü sırayla kutlayacağız." dedi. Çok teşekkür ettim, çok da hoşuma gitti. Böyle bir sürpriz bizimkilerin de hoşuna gitmiş olmalı. Yüzlerindeki kocaman gülümsemeden öyle anlaşılıyor. 

Okuldan verdikleri kitapçıkta, doğum günlerinde okula yiyecek gönderilmemesi isteniyor ve Doğum günü çocuğunun isterse sınıf kitaplığı ya da okul kütüphanesine kitap bağışı yapması öneriliyordu. Bunu hatırlayınca, öğleden sonra kitapçının yolunu tuttuk. Kitaplar arasında seçim yapmakta zorlanınca, hem kütüphaneye, hem de sınıf kitaplığına bağış yapmak üzere ikişer kitap seçtiler. Şanslıydım, kitapçıda indirim vardı. :) 

Efe okul kütüphanesi için, *Danny and the Dinosaur go to camp, sınıf kitaplığı için de **If you give a pig a pancake kitaplarını, Ela ise sınıf kitaplığı için ***Pinkalicious and the Cupcake Calamity, okul kütüphanesi için de ****The Velveteen Rabbit kitaplarını seçti. Kitapları okula götürmek için büyük bir heyecanla Pazartesi gününü bekliyorlar. 


*      Danny and the Dinosaur go to Camp. (1996). Syd Hoff 
**    If you give a Pig a pancake.  (1998)Laura Numeroff.
***   Pinkalicious and the Cupcake Calamity. (2013).Victoria Kann.  
**** The Velveteen Rabbit. Margery Williams

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder